Νέα σχεδίαση blog: Our Beauty Wonderland

7/7/17

To Our Beauty Wonderland ανανέωσε την σχεδίαση του, δείχνοντας εμπιστοσύνη στο El Design.

Νέα σχεδίαση blog: Our Beauty Wonderland



Όταν σε επιλέγουν για δεύτερη φορά, να ανανεώσεις την σχεδίαση ενός blog, δεν μπορείς να μην νιώθεις ευτυχία και ικανοποίηση οτι η δουλειά σου αναγνωρίζεται.

Τα κορίτσια, Τζένη και Γωγώ του Our Beauty Wonderland ήθελαν δώσουν μια νότα φρεσκάδας στο blog τους με χρώματα που είναι ξεκούραστα και η συνολική σχεδίαση χαρίζει ηρεμία κάνοντας εύκολη την παραμονή και την πλοήγηση του αναγνώστη.

Όπως και την πρώτη φορά, ήταν πολύ οργανωμένες ήξεραν ακριβώς πως θα ήθελαν να είναι η νέα σχεδίαση του ιστολογίου τους, δείχνοντας μου ένα προσχέδιο με τα χρώματα και την διαμόρφωση που επιθυμούσαν να είχε ο νέος σχεδιασμός.

Όταν το παρέλαβα είχε την παρακάτω μορφή.
Νέα σχεδίαση blog: Our Beauty Wonderland


Έτσι λοιπόν, βασίστηκα πάνω σε αυτό που μου δώσανε, προσπάθησα να βρω τις αποχρώσεις των χρωμάτων που είχαν επιλέξει για την νέα σχεδίαση, πρόσθεσα τους απαραίτητους κώδικες στο πρότυπο για να γίνει η επιθυμητή διαμόρφωση του ιστολογίου και φυσικά έβαλα κάποιες δικές μου μικρές πινελιές.

Νέα σχεδίαση blog: Our Beauty Wonderland


Να σημειώσω ότι η γραμματοσειρά του τίτλου και το διαχωριστικό των αναρτήσεων, ήταν έτοιμα από τα κορίτσια, εγώ απλά τα προσάρμοσα σε εικόνες ώστε να μπορέσουν να τοποθετηθούν με κώδικα στο πρότυπο.

Πιστεύω ότι το τελικό αποτέλεσμα είναι αυτό που είχαν στο μυαλό τους και θα τους χαρίσει έμπνευση για να δημιουργούν όμορφες αναρτήσεις!

Φυσικά μην ξεχάσεις να επισκεφθείς το ανανεωμένο Our Beauty Wonderland!


Ασχολούμαι με την σχεδίαση προτύπων blogger από το 2012, συνεχώς εξελίσσομαι μαθαίνοντας νέους κώδικες και προσθέτω νέες δυνατότητες σε ένα απλό πρότυπο blogger, που θα του χαρίσουν μια επαγγελματική εμφάνιση.
Έχω βασικό κανόνα ότι δεν αντιγράφω και δεν οικειοποιούμαι πρότυπα άλλων σχεδιαστών (ας βρίσκονται δωρεάν στο διαδίκτυο), έτσι λειτουργώ με σεβασμό στους άλλους και κάνω την δουλειά μου να ξεχωρίζει. 

Κάθε νέο πρότυπο El Design διακρίνεται από μοναδικότητα, καθώς δεν υπάρχει άλλο όμοιο του, επίσης διαθέτω την ικανότητα να μπορώ να προσαρμόζω την σχεδίαση του ιστολογίου στον χαρακτήρα του καθενός. 
Επιπλέον παρέχεται υποστήριξη μετά την παράδοση της σχεδίασης, μπορείς να λάβεις την βοήθεια μου σε ό,τι χρειαστείς, εφόσον δεν έχει αλλαχθεί η αρχική σχεδίαση και αυτό που θέλεις δεν την αλλοιώνει.
Αν το blog σου χρειάζεται μια ανανέωση έλεγξε τις υπηρεσίες μου εδώ και στείλε μήνυμα στο eleftheraki0000@gmail.comνα εργαστούμε μαζί για ένα όμορφο αποτέλεσμα.




Image Map



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget